Handelsbetingelser


 

Mad ud af huset


Betaling
Alle priser er inklusive moms.
Ved mindre ordrer eller levering til godkendte kunder sker betaling via faktura fremsendt efter levering til mail opgivet/angivet ved bestilling.
Ved større ordrer kan anmodning om forudbetaling finde sted via faktura fremsendt til mail opgivet/angivet ved bestilling med samtidig angivelse af seneste betalingsdato.
 

Ændring - Mad ud af huset
Menuen kan ændres menuen til og med 7 dage før levering.
Antal kuverter kan reduceres til og med 7 dage før levering.
Ved ændringer modtaget senere end 7 dage før levering, afregnes for det fulde antal kuverter.

Med forbehold for kapaciteten i køkkenet, kan antal kuverter øges til og med 2 dage før levering.
Med forbehold for kapaciteten i køkkenet kan der tilføjes retter til din bestilling i henhold til vores normale bestillingsfrister, normalt senest 2-3 dage før levering.

Ved modtagelse af ændring fremsendes ny skriftlig bekræftelse til mail opgivet/angivet på ordren ved bestilling.

Annullering - Mad ud af huset
For at undgå tvist om, hvorvidt annullering er sket rettidig, skal annullering altid fremsendes skriftligt til mail@aakirkebyhallerne.dk

Annullering skal ske skriftligt og senest 7 dage før levering.
Ved annullering modtaget senere end 7 dage før levering, afregnes for det fulde antal kuverter.

Ved modtagelse af annullering vil der blive fremsendt skriftlig bekræftelse på modtagelse af annullering til mail opgivet/angivet på ordren ved bestilling.

Afhentning - Mad ud af huset
Ved afhentning kan maden afhentes i Aakirkeby-Hallerne fra det aftalte tidspunkt.

Returnering af service
Brugt service skal returneres rengjort til Aakirkeby-Hallerne inden for tre dage efter modtagelsen af din bestilling eller efter aftale.
Afhentning af service kan bestilles - Se nedenfor.

Levering - Mad ud af huset
Angivet tidspunkt for levering vil være vejledende, således at vi bestræber os på at være på leveringsadressen inden/til det aftalte klokkeslæt.
Pris for levering kr. 250,00 (prisen inkluderer IKKE afhentning af brugt service/se nedenfor).

Afhentning - Service
Afhentning af service aftales ved bestilling eller ved afhentning/levering af maden.
Brugt service skal returneres rengjort.
Pris for afhentning kr. 250,00

Selskaber og øvrige arrangementer i Hallerne


Ændring
Enkelte kuverter kan afbestilles og mindre ændringer af aftalt menu kan finde sted indtil 7 dage før arrangementet.
Der tages forbehold for større indkøb foretaget af køkkenet i forbindelse med forberedelserne til arrangementet.

Ved modtagelse af ændring vil der blive fremsendt skriftlig bekræftelse på ændring til mail opgivet/angivet på ordren ved bestilling.

Afbestilling
For at undgå tvist om, hvorvidt annullering er sket rettidig, skal annullering altid fremsendes skriftligt til mail@aakirkebyhallerne.dk.

Arrangementer kan afbestilles uden beregning indtil 30 dage før. Ved afbestilling senere end 30 dage før betales fuld pris, dog kan enkelte kuverter afbestilles og menu ændres indtil 7 dage før arrangementet.

Ved modtagelse af annullering vil der blive fremsendt skriftlig bekræftelse på modtagelse af annullering til mail opgivet/angivet på ordren ved bestilling.

Betaling
Alle priser er inklusive moms.
Ved mindre arrangementer i huset sker betaling via faktura efter arrangementet.

Ved større arrangementer kan anmodning om delvis forudbetaling finde sted via faktura fremsendt til mail opgivet/angivet ved bestilling med samtidig angivelse af seneste betalingsdato.