Handelsbetingelser



Mad ud af huset

Afbestilling/ændring
Du kan ændre antal kuverter nedad eller annullere din bestilling til og med 7 dage før levering. Ved senere ændringer nedad i antallet, afregnes for det fulde antal kuverter. Med forbehold for kapaciteten i køkkenet, kan du foretage mindre justeringer opad til og med 2 dage før levering. Du kan ændre menuen til og med 7 dage før levering. Med forbehold for kapaciteten i køkkenet kan du tilføje retter til din bestilling i henhold til vores normale bestillingsfrister, normalt 2-3 dage før levering. For at undgå tvivl om, hvorvidt annullering er rettidig, skal den atid være skriftlig (mail@aakirkebyhallerne.dk). Ved alle ændringer eller annullering modtager du en ny bekræftelse.

Levering/afhentning
Ved afhentning kan maden afhentes i Aakirkeby-Hallerne fra det aftalte tidspunkt. Ved levering vil tidspunktet være vejledende, således at vi bestræber os på at være på adressen inden det aftalte klokkeslæt. Prisen for levering er 250 kr. Denne pris inkluderer ikke afhentning af brugt service.

Returnering af service
Det brugte service skal returneres rengjort til Aakirkeby-Hallerne inden for tre dage efter modtagelsen af din bestilling eller efter aftale. Afhentning af service kan bestilles for 250 kr.
 

Selskaber og øvrige arrangementer i Hallerne

Afbestilling/ændring
Arrangementer kan afbestilles uden beregning indtil 30 dage før. Ved afbestilling senere betales fuld pris, dog kan enkelte kuverter afbestilles og menu ændres indtil 7 dage før arrangementet.

Betaling
Alle priser er inklusive moms.
Betaling sker via faktura efter arrangementet.